14 Şubat 2011 Pazartesi

Sevgililer günü



Herkesin sevgililer günü ve mübarek Mevlid kandili kutlu olsun.

14 Şubat' ı neden sevgililer günü ilan etmişler bilmiyorum, gerek varmıydı peki böyle birşeye bence hayır :) Ama madem sevgililer günü diye bir gün var ozaman bizde bu güne özel  bişey yapalım dedik sevgilimle, tabi 1 gün öncesinde :) Çünkü malum bu sene sevgililer günü pazartesine denk geldi, ayrıca bu gün Fenerbahçe'nin maçı var ve sevgili maça gitmek ister hal böyle oluncada sevgililer günü kutlamakta pazara kalır :)

Geçen yazımda süpriz dediğim hediyemi söylemeye geldi sıra :) Kendisine evlilik teklifi aldığım gün ve ata binmeye gittiğimiz günün resimlerinin olduğu bir albüm hediye ettim. Albümü pinklolipop sitesinde hazırladım.Siyah kumaş kaplı bir albüm kapağı ve içerisinde değişik fonlarda kuşe kağıda basılmış resimlerimizi sevgilim çok beğendi.Her resimin altına istediğiniz etiket yazısını yazabileceğiniz ve aynı zamanda farklı şablonları kullanabileceğiniz güzel alternatifler sunan bir site pinklolipop. Ayrıca çok ilgili olduklarınıda söylemeden edemeyeceğim. Mesela sevgili kankam Sevo sitenin yoğunluğundan dolayı seçemediği bir şablonu telefon ederek halletti. Bence sevgilililer günü olmasa bile başka bir gün için sevgilinize, kendinize, ailenize veya arkadaşına hazırlayabileceğiniz güzel bir hediye diye düşüyorum. İncelemek isterseniz işte adres Tık tıklayınız :)

Ve gelelim sevgilimin bana aldığı hediyeye :) Kartepe'de günü birlik bir kar tatili ve en sevdiğim renkte pembe kar eldivenleri, polar ve kulaklarım üşümesin diye yine pembe renkte saç bandı :). Şuan şu satırları boyunumdan bacaklarıma kadar olan feci ağrılarla yazıyorum :) ama zevkli mi diye sorarsanız mutlaka denemelisin derim :)Tabi ertesi gün bu ağrılara katlanırım diyorsanız :)) Ozaman sizleri sevgililer günü hediyemin resimleri ile başbaşa bırakıyım :)





2 yorum: