12 Mayıs 2011 Perşembe

Kumaşlar ve dekorasyon fikirlerim :)

Dün İ.M.Ç 'de birsürü kumaş arasında kaybolduk :)

Salonda kullanacağımız bank için, küçük oda duvarı için, sandalyeler için Pop Art tarzında desenli kumaşlar aradık ve sanırım bulduk :)

Şu yazımda bahsetmiştim, küçük odanın duvarını bu şekilde istiyorum diye ama duvar kağıdı veya poster şeklinde hiç bir yerde görememiştim.Bende dün İ.M.Ç de işte bunu buldum :)Kanvas kumaşa basılmış bir çizgi roman :)


Salon masasında kullanacağımız bank içinse bu 2 desen arasında kaldık.Yine terazi burcu özelliğimiz ağır bastı bu konudada. Sanırım açık renkler olmasından dolayı şehir isimlerinin basılı olduğu kumaşı kullanacağız. Londra baskılı kumaş içinse fikrim var tabi... Mutfak duvarına tablo yapabilirim mesela:) 



2 yorum:

  1. süper kumaşlar.. bitmiş halerini merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler tubitos bende merakla bekliyorum doğrusu :)umarım güzel olur ve mutlaka paylaşırım burdan

    YanıtlaSil