3 Mayıs 2011 Salı

Müzik seçimleri

Nişanım olana kadar müzik seçiminin bukadar zor olacağını tahmin etmemiştim hiç. Giriş müziği, ilk dans, pasta müziği derken kendimi gün içerisinde yüzlerce parça dinlerken buldum.Bloglardan yardım aldım, arkadaşlarma danıştım, DJ'den yardım istedim ama hep 2 seçenek arasında kaldım Terazi burcu olmamdan kaynaklanan nedenlerden dolayıda karar vermek biraz zamanımı aldı hep :)

Düşündüm ki belki bir yerlerde bu aşamalarda benim gibi kararsız kalmış gelin adayları vardır. Küçük bir derleme yaptım sizin için, ve işe ilk önce kendi nişanımda kullandığım müziklerle başlamak istiyorum müsadenizle :) Ayrıca önerileriniz olursa lütfen paylaşın...


**Giriş parçası: Can Atilla - Rumeli Hisarının Yapılışı (Building of Rumeli Castle)

Gerçekten çok etkili bir müzik. Taksim'de dolaşanlar hatırlar bu ezgiyi. Taksimin büyülü havasında duymamak mümkün değildi çünkü.Bu tercihimden çok ama çok memnun kaldım hatta keşke düğüne saklasaydım dedim :)

**İlk Dans: Bryan Adams - Have You Ever Really Loved a Woman 

En çok kararsız kaldığım şey ilk dans parçasıydı.DJ sayesinde 1 gece önce belirledik :)
**Pasta Müziği: Veya con dios - Nah neh nah 


Çok isabetli bir karar verdiğimi o gün o an anladım, sahne kalabalıktı ve biranda bu müzikle birlikte pasta geldi ve büyük bir çoşkuyla bu şarkıyı söylemeye başladık, pasta kesilirken inanılmaz eğlendik.Şiddetle tavsiye ediyorum :) ve yine aynı pişmanlık... düğünemi saklasaydım acaba ? :)

Tık tık
...

Ve diğer alternatifler ;


  • Enya - Only Time
 
  • Elvis Presley - Can't help falling in Love
 
  • Zuhal Olcay - Pervane
 
  • Sezen Aksu - Hoşgeldin
 
  • Luis Armstrong - La vie en rose
 
  • Goran Karan -  Stay with me
 
  • Historia de un amor - Julio Inglesias
 
  • Belle - Notre Dame de Paris
 
  • Santa Esmeralda - You are my everthing
 
  • Elvis Costello - She
 
  • Charles Aznavour - La Boheme
 
  • Bryan Adams - Everything I do
 
  • Frank Sinatra - Strangers in the night
 
  • Beyonce & Single Ladies
 
  • Whitney Houston & Enrique Iglesias - Could i have this kiss forever

2 yorum:

  1. canımmm çok güzel bir paylaşım olmuş ben de bunla ilgili bir post hazırlamayı düşünüyordum. dediğin gibi deli gibi müzik dinliyorum çok zormuş seçmek =) seçimlerin güzelmiş canım inşallah ben de karar verebilirim =)

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkürler tubitos,senin hazılırlayacagın yazıyıda merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil