14 Ekim 2011 Cuma

Bugün

Bugün istanbul yağmurlu...

Hava daha çok soğuyacakmış haftasonu, sabah işe gelirken dinlediğim radyo frekansındaki tok sesli adamdan öğrendim

Sanırım normal bir durum bu

Çünkü aylardan Ekim. Sonbahar.

Ekim 14 birde!

27 yıl önce dogduğum gün...

Her geçen yaşımı özlediğim gün..

Sabah uyandığımda kendimi tekrar çocuk hisettiğim gün..

Pasta üflemek, yeni bir dilek dilemek için sabırsızlandığım gün...

Hediye almak gözlerimi ışıl ışıl  yaparken bugün alacağım hediyelerin paketlerini açtığım anki heyecanı beklediğim gün...

Bugün pasta yemenin ayrı bir tat olduğu gün...

Telefonum çaldığında acaba kim unutmadı beni diye gülümsediğim gün...

Alışveriş sitelerinin, bankamın, telefon operatörümün beni email ve mesajları ile yalnız bırakmadığı gün..

Annemle babamın bence gurur duyduğu bir gün

Kardeşlerimle eskilerden bahsedip, komik hallerimize kahkaha attığımız gün bugün.

Hüzünlendiğim birgünde diyebiliriz aslında...

Yaşlanmaktan korkan biri değilim desem yalan söylemiş olurum sanırım...

Öyle abartı doğum günü kutlamalarını oldum olası sevemedim...

Kalabalık bir kutlama yapmadığım birgün...

Bir pasta bir mum yetti çünkü herzaman ailem vardı yanımda, en değerli varlıklarım

Kardeşim , ablam , annem, babam. Biz kocaman bir aileydik...

Şimdi kocaman aileme kocaman bir yürek eklendi...

Ailenin Damat Ferit'i canım kocam...

Çilekli süt ve ofiste bilgisayar başında geçen bir 14 Ekim günü bugün

Ozaman hoşgelmiş yeni yaşım :)

10 yorum:

  1. doğum günün kutlu olsun canımmmm :) nice yaşlara eşinle beraber :)

    YanıtlaSil
  2. o zaman bekar olmayan ilk yaşın kutlu olsun canım :)

    ne tuhaf ben de geçen ay, bekar son yaşımı kutladım.

    büyüdük, büyüyoruz ama güzel sanki :)

    geçen her yaşı özlerken, yaşadığın her yaşı da sev ömür boyu e mi?

    nice nice senelere...

    YanıtlaSil
  3. Dogum günün kutlu olsun nice mutlu yillara...

    YanıtlaSil
  4. canımınn içi iyiki doğdun ne güzel bir doğumgünü yazısı olmuş bu. sevdiklerinle ailenle eşinle bir ömür mutlu ol inşallah.. öptüm çook doğumgunun kutlu olsun fıstığım

    YanıtlaSil
  5. Doğum günün kutlu olsun canım,Musmutlu yıllar dilerim ,)

    YanıtlaSil
  6. Nice yaşlara sevdiklerinle beraber ;) her yaşında daha çok güzel anı hatırlaman dileğiyle ... :)

    YanıtlaSil
  7. iyi ki doğdun canımmm.. sevdiklerinle birlikte bir ömür boyu mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  8. Ayy taraniscimde terazi burcuymus oda ekim doğumluymus heralde bütün bloggerlar ekimde doğduk:))nice mutlu yıllara canım sevdiklerinle güzel geçireceğin unutamayacağın bir yıl olsun:)

    YanıtlaSil
  9. Litemelocum Amin cok tesekkur ederim guzel dilegin icin
    Ankara dusleri cok tesekkur ederim canim:)
    Aysecim canim benim ne guzel yazmissin cok tesekkur ediyorum cok sevicegim yillarim olur umarim
    Nesliname cok tesekkur ederim canim
    Tubitosum canim tesekkur ediyorum cok guzel dileklerin beni cok mutlu etti tatlim cok opuyorum
    SAcim canim tesekkurler tatlim
    Fuly insallah canim cok tesekkur ederim
    Gelinyolu canim benim cok tesekkurler
    Guzincim cok ozledim seni yorumun cok mutlu etti beni bende bir ekim kiziyim;)terazi burcu oldugum icinde cok mutluyum.Guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil