11 Kasım 2011 Cuma

Bayramdan geriye kalanlar

Bir bayramda daha geldi ve geçti

Plansızdık

Çünkü evli olarak geçireceğimiz ilk bayramdı...  Ve böylece sorumluluğumuz fazlaydı :)

Aile ziyaretleri, el öpmeler, her gidilen yerde pasta - börek - tatlı -  çay ikramları ile  tıka basa doymak..

İşte bütün amacımız buydu bu bayram

2 gün süren bu durum 3.gününü evde dinlenmeye, akşam dışarı çıkıp müzik dinlemeye bıraktı

Son günü ise birlikte zevkle hazırladığımız kahvaltı ile bitirdik

İş yerindeyim

Bugün cuma ve ben mutluyum

Hepinize mutlu haftasonları diliyorum :)





2 yorum:

  1. 2. fotoğrafa bayıldım ama ben :) mutluluğun daim olsun canım

    YanıtlaSil
  2. ben bütün fotoğraflara bayıldııımm keşke seni daha cok görsek postlarda:) masan harika bayramınızda ne güzel geçmiş canım oh mis darısı diğer bayramlara mucxx:)

    YanıtlaSil