10 Nisan 2012 Salı

Bir haftasonu ben yokken İstanbul'da

Nerden başlasam, nelerden bahsetsem ki bilemedim

Yoktum ya uzun zamandır buralarda birikti aslında yazılacaklar..

Ara ara okudum takip ettiğim blogları, ama ben bir türlü yazamadım "yeni kayıt" ekranını açıpta

Havalardan sanırım...

Miskinleştim mi ne?

Sürekli işten biran önce eve gidip uyumayı hayal eder olmuştum bir dönem

Ama yok öyle bir agustos böceği durumu :)

Her nekadar karınca kadar çalışmasamda eve gidince yemek yapma derdi var

O zaman dedim ki açılışı bir haftasonu gezisi yazısı ile yapıyım.

Ben İstanbul aşığı biriyim ama severim haftasonları sevdiğim şehri kısa süreliğine terketmeyi

İşte en son burası için terkettim.

Döndüğümde herşey aynıydı,güneş açmıştı İstanbul'a..

Babamın diktiği meyve ağaçlarıda çiçek vermeye...

Bahçemdeki çimler yeşermeye başlamıştı ki uzun süredir işte bu anı bekliyorduk biz

..................

Güral Sapaca Wellness Park ayrı bir yer sevgili okuyucu

Gidince geri dönmek istemeyeceğin tarzdan bir otel burası

Keyif bol, manzara muhteşem, ormanda yürüyüş enfes, yemekler nefis, hamam sauna masaj ritüeli unutulmaz, sonrasında içilen sodalı ayran içinizi ferahlatan cinsten...

Ben değil,en iyisi keyif aralarında çekmeye çalıştığım resimler anlatsın

Hatta geziye, Sapanca Cansu Tesislerindeki kahvaltıyla başladığımız resimler eşlik etsin..




















Ve mutlu son..


3 yorum:

  1. canımmmm bende tesadüfen girdim bloguna bu kız nerelerde diye birde baktımyeni yazı nasıl sevindim yahu özlettin kendini..ya bende kocim askerden gelince 2 gün hsonu bişey yapsak diyorum istanbul diye düşünmüştüm ama acaba dedim bu postu okuyunca bilemedim sende cok övmüşssün sapanca güralı, biraz daha düşüneyim ben:D

    YanıtlaSil
  2. Canım iş güç ev evlilik derken pek zaman bulupta yeni bir kayıt hazırlayamıyorum ve aslında bende özlüyorum yazıp burda birsürü şey paylamayı...Özledim bende sizi

    Tatlım çok az kaldı eşinin gelmesine takip ediyorum Twitter'den ve gelince böyle kafa dinleyebileceğin huzurlu bir haftasonu tatili yapabileceğin bir yer.Ben çok memnun kaldım bir daha olsa bir daha giderim:))

    YanıtlaSil
  3. canım benim biz buseferlik hakkımızı cook özlediğimz istanbuldan yana kullanacağız galiba:)keşke uzun vakit olsa bulusablsek yaaa:)ama belki bi ayarlama yaparz daha sonra bi bulusma ayarlarsak yine gelirim:)burdaki paylaşmlar gerçek hayatta devam eder canım insallah:)
    daha sonra hsonu kafa dinlemek için sapanca güralı yazdım kafama bu yazıdan sonra tatlım..teşekkürler:)

    YanıtlaSil