13 Mart 2013 Çarşamba

Alaçatı

İstanbul'da havalar ufak ufak ısınmaya başladı

Bahar bir nebze de olsa kendini gösteriyor buralarda

Hayretle zaman, mevsimler ne kadar çabuk geçiyor izliyorum bende

.....

Uzun bir aradan sonra yazdığım için bazı postlar haliyle güncel olmayı veriyor

Daha geçen Eylül ayındaydı mesela...

Şu en sevdiğim ay işte

Ve biz evlilik yıldönümü için 2 günlüğüne Alaçatı'ya gitmiştik

....

Gittik ve Kumcuru Şevki'de en güzel kumruyu yedik



Milli Sörfçü Bora Kozanoğlu'nun  özenle hazırlattığı Butik Hotelinde kaldık..

Detaylara öyle hayran kaldım ki sizinde seveceğinizi düşünüp bir kaç resim ekledim.

Daha fazla bilgi için http://www.bhouse.com.tr/







Sonra Arnavut kaldırımı taşı ile kaplı dar sokaklarında ayaklarımız ağrıyana kadar gezip, restore edilmiş küçük otelleri ve duvarlarını süsleyen begonvillerin önünde bol bol poz verip, Alaçatıyı bir daha ki gidişimize kadar soluduk doya doya









Bu kısa tatilde de hayallerini gerçekleştiren ve Fotoğrafçılarına bu tarihi dokusu bozulmamış Alaçatı'da  gülümseyen 2 çift görüp huzurla İstanbul'a döndük :)










2 yorum:

  1. bayıldım
    bende gitmek isterim :)
    Bana da beklerim,
    Sevgiler
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com

    YanıtlaSil