25 Nisan 2011 Pazartesi

Makyaj : Laura Mercier

Laura Mercier artık benim severek kullandığım ve uzun süre ürünlerinden vazgeçemeyeceğim bir kozmetik markası oldu. Bu marka ile tanışmam Strawberry.net sayesinde oldu. Nişan bohçası için makyaj ürünleri araştırırken bilindik markaların bulunduğu ve bütün alışveriş merkezlerinde karşımıza çıkan mağazalara bakmak yerine alışveriş yapan arkadaşlarımı hiç bir zaman hüsrana uğratmayan Strawberry.net'e bakmaya karar vermemle başladı ve ilk incelediğim marka ise Laura Mercier oldu. Sonra Google sayesinde küçük bir araştırma yaptım. Ürünleri Türkiye'de sadece Harvey Nichols - Kanyon mağazasında satılıyordu ama fiyatlar malesef Amerika'da ki satışlarından çok daha pahalı. Ürünleri Harvey Nichols mağazasında tek tek inceledim. Hepsi gerçekten çok güzeldi ama ben özellikle renkli nemlendiricisini çok başarılı buldum.Duyumlarıma göre fondöten ve bazları ödül almış ürünlermiş. Parlatıcısı ise tam yemelik :) Kokusu ve tadı muhteşem ve yine aldığım bilgilere göre Beren Saat'in sürekli kullandığı makyaj ürünleri arasındaymış Laura Mercier rujlar ve parlatıcalar. Satış elemanının yalancısıyım ben:) 

Sonuç olarak alışverişi Strawberry'den gerçekleştirdim, gümrüğe takılmadan ,sorunsuz, güzel güzel paketlenmiş olarak ulaştı elime  ve ben her birinden tek tek çok memnun kaldım, böylece aldıklarımı sizinlede paylaşmak istedim :) 







4 yorum:

  1. canımmm çokk güzelmiş güle güle kullan. önceden rankleri gidip denedin herhalde di mi yoksa fondotende falan riskli olabilir. ben de daha almadım makyaj malzelerini ben tekin acar, sevil'den falan halletmeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. nete bulabilirmiyim laura mercier markasini lütfen yardim

    YanıtlaSil
  3. canim neten bulabilirmiyim lütfen biliyorsan yaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet sitesi var fakat ürün yolluyorlar mı bilmiyorum ama yollasalar bile kargo ücreti ve zaman problemlem olabilir fakat Boynerlerde de satılmaya başladı ordan bulabilirsin

      Sil