29 Kasım 2011 Salı

For shoes sake..

Siz sahitsiniz, biliyorum okudunuz...

Burda okumuştunuz hatta..

Hani düğün günü fotograf çekimlerinde ve düğün boyunca ayaklarımda yokmuş hissi verebilecek ayakkabı(lar) bulma konusundaki kararsızlığımı...

Hatta ve hatta NR.39 kutusunun içindeki ayakkabıyı merak etmiştiniz bende süpriz ! demiştim ya

Hatırladınız değil mi?

O zaman şimdi huzurlarınızda düğün günü başlangıçtan sona kadar,seve seve, teker teker, özene özene, hatta koklaya koklaya giydiğim papuçlar ve terliğim

...






Abartmış mıyım? 

Hmmm .?!,.

Birazcık :)

Ama mutluyum çünkü onlar benimle birlikte çok güzel karelere "Aylin" sayesinde imza attılar

Ve sen...

Bana ogünden geriye en güzel anıları bırakan ,yeni hikayelere şahit olmaya devam eden, takdiri sonuna kadar hakeden sen

Sana sonsuz teşekkürler * Aylin *


Terlik: Hediye :)

Yedek papuç: Carvela / Kurt Geiger

Gelin papuç: Pamuk Helva Gelin Koleksiyonu / Nr.39 

Çekim papuç: Melissa / Vivienne Westwood

14 yorum:

  1. Üçü de çok cici, çok güzeller! bayıldım resmen...:)

    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  2. canımm hepsi çok şeker :)


    http://gelinyolu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ayyyy bu ayakkabılar nee bayıldımm hepsi ayrı güzelll ama sen bize hiç düğün fotoğrafı göstermedin meraktan ölelimmi:) tamam ozaman bloga koymycaksan maille yolla bana guzinkilic@gmail.com bekliyorummm cok merak ediyorum hep aynı anda yaptık hazırlıklarımızı cok heyecanlıydı ne güzeldi ama dimi:) resimler gelsiinn:))

    YanıtlaSil
  4. çoook beğendiğimi yine ve yenidne yenilememe gerek var mı??

    abartmak mı?* söz konusu gelinse, ayakkabı konusunda abartma olamaz, içinde mi kalsaydı ;)

    bu pabuçları giyinen sana ve fotoğraflayan Ayçi'ye tebrikler, süper bir şey çıkmış ortaya:)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. hepsi çoook güzel bloğunu yeni keşfettim ilk posta yorum yazmak istedim

    YanıtlaSil
  6. Deniz merhaba hoşgeldin bloguma ve çok teşekkür ederim :)


    Gelinyolu çok teşekkürler tatlım:)



    Güzinim seninle mailleşmek ne güzel:) Havalara uçuyorum biliyorsun dimi :)



    Lamore del calciocum sen beğendin ve sen beğenirkende öyle güzel yorumlar yazdınki kocaman bir tebessüm bıraktın yüzümde

    Sonrası Güzin kocaman bir gülücük daha ekledi işte bende böyle kalakaldım :))))


    Cemre ne iyi ettin de keşfettin blogumu ve bende seni, ve iyikide yorum yazdın bu posta :) Cok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. çOK ŞEKER ÇOK GÜZELLER BAYILDIM YAAA..:))
    SEVGİLER CANIM

    YanıtlaSil
  8. bayıldımmmmm bayıldımmm bayıldımmm:)) canım okadar güzellerki, zaten pembe melissalardan inşallah bende istiyorum çekim için:)mükemmel olmuş:)

    YanıtlaSil
  9. Hayat cafe tarifleri hosgeldin bloguma cok tesekkurler :) umarım bigün o güzel tariflerini bende uygularım :)

    pembe gönlüm sende canım cok tesekkur ederim :)senide melissalarla görmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  10. ben daha önce hepsini görüp bayılmıştım zaten :) paylaşımları çoğalt canım daha çok görelim seni..

    YanıtlaSil
  11. Terliklere özellikle bayıldım :)) çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  12. Tubtos canım :)insallah yavas yavas daha cok resim gelir diye düsünüyorum ama bakalım :)opuyorum seni cok

    Siu seni ve yorumunu blogumda görmek çok hoş, çok mutlu bir durum..Teşekkür ederim güzel anne adayı:)

    YanıtlaSil
  13. ayyy ayy bende çok sevindim vallahi sonunda seni görebildim ve seninle sohbet edebildik:) çok çok mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  14. :))HİÇTE ABARTILMAMAIŞ,ŞİMDİ ÇAKTIM EVLENMİŞSİNİZ

    YanıtlaSil