7 Aralık 2011 Çarşamba

Bizim evin halleri

Ev kimi zaman minik çekişmelere şahit olur..

Ve küçük bir parçasını ortak edersiniz rekabet duygunuza ..

Var mı yok mu bilmediğiniz 6.hissinize fırsat verirsiniz

Sonrasında sabırla beklersiniz kazanan ve kaybedeni tanımak için

...


Ev ahalisi olarak bizlerde kendi 4 duvarımızda bu akşamki GS-FB maçı için iddia oynadık

Eşim bir Anadolu yakası cocuğu ve FB'li olarak, ben koyu GS'li bir babanın kızı olarak, kardeşim daha doğmadan dünyaya GSli olarak gelerek , hepberak gittik mutfağa ve başladık iddia oynamaya ..

0 kuruş harcayarak, 0 kuruş kazanmayı umarak, sadece dostluk kazansın diyerek...



5 yorum:

  1. çok tatlısınız yaaa :)

    No şike de süper olmuş;)

    Hünkar'ın kaznamasını isteyeceğim, üzgünüm;)

    YanıtlaSil
  2. Emrah kazansın, ama benim de içimden gecen 1-1 gibi:) Biz şu iddia işini bi başaramadık, giden paralara mı gelecek olan para için suya düşen hayallere mi yanalım derken vaz geçiyoruz sanırım bu sevdadan:) Ne diyelim ,iyi olan- F.B - kazansın!

    YanıtlaSil
  3. çok eğlenceliymiş :) canım ben takımlardan çok o yazı tahtasına vuruldum magnet mi o ? :)

    YanıtlaSil
  4. Lamore del calcio canım suan nasıl mutlu oldugunu tahmin ediyorum :) Ve kazanan GS bizim evdede Hünkar oldu :)

    Hestia canım üzgünüm, eşimde çok üzgün, tüm FBliler gibi..Evet iyi olan kazandı sanırım :)

    Tubitosum o yazı tahtası bizim mutfağın mesaj merkezi :)

    Tablo canım buarada duvara astık. Bun Design'dan aldım. Cok opuyorum seni xx

    YanıtlaSil
  5. tahtanız çok eğlenceli yaa bayıldım:) buarada senmi kazanmısmı oluyuosun?

    YanıtlaSil